Eli aika ihana ilma on ollut, eli taitaapi kesä ollakkin jo tulossa. Eilen olin vähän yökyläilemässä, muttei siitä se kummempaa :) Sitten kävin kaustisella, ja mummini sekä vaarini mökillä. Se oli kalliolla, joten on jotenkin arvattavaa että..

..OLEN YHTÄ PUNAINEN KUIN PALOAUTO! Eilen oli aivan sairaan kuuma. Sitten meille kotiin, laittiin trampoliini (ISO) Ja ihan siksi kun siinä kalorit katoaa, niin! Pomppimassa minä olen varmaan 1 ½h päivässä. Kävin aamuyöstäkin vähän pompauttelemassa, tosin isäni oli hereillä jo ;PP En aijo kauheasti ottaa aurinkoa tänä kesänä: Tämä punoitus on jo niin kova, etten pääse aurinkotuoliin seuraavan kerran Kesäkuussa! :oo :-) No ei sitten muuta, ihan ookoosti on mennyt, ulkoilessa, ja Frendien eka tuontantokauden elokuva boxia katsellessa, aika hyvähän se oli, vierähti puuhissani reilu 4h!

Sitten Perjantaina "vappuna" olin tuttujen kanssa kaupungissa, ja torilla. Ostinpas ISON pussillisen hattaraa, namskis <3 Sitten katseltiin kun amerikan autoilla ajettiin ympäri kaupunkia, koska kaikki tie kaistathan suljettiin n. 30min :) Ihan kivoja autojahan ne oli. Sitten ostettiin jädet, ja syötiin jossain katoksessa. Mulla oli yksi minttu jäde pallo :DD Noh: Istuskeltiin siinä sitten, kun yhdellä terassilla alkoi jotkut "nuoret (eli kauhean vanhat) pojat" soittamaan, ja sitten kun esitys oli loppu, oli vaan kaksi ihmistä jotka taputti: Joka papparainen, ja sen vaimo, ei hele kun oli p3rvon näköistä.. Kamu sitten kuiskasi: "Taitaa olla vähän hiprakassa.." :)) Mentii sitten vielä länkkärin (länsipuiston koulu, asun Kokkolassa :D) ohi, niin siellä kuule oli torstaina ollut hippiäisia, ja kovaa vilskettä, niin roskaa täynnä! Osahan siellä oli nukkunutkin, ja jotkut olivat vielä aamusta piknikillä :)) Aika rentoa meininkiä siis minulla ollut.

Kommentteja blogista kiitos! ;--'D